Wedge Box

Idag visar jag er en annan ask som man snabbt och enkelt kan vika ihop med hjälp av Top Score. I beskrivningen heter den wedge box och jag vet inte om det finns ett svenskt namn. Återigen så är det inga svårigheter att följa de medförande instruktionerna och utan att direkt behöva tänka efter själv gör man totalt fem bigningar och viker sedan ihop boxen hur enkelt som helst.



För att hålla ihop boxen gjorde jag hål med Crop-a-Dile och trädde igenom ett vackert band (Sheer prickig). Jag har valt att ha boxen ytterst sparsamt dekorerad, det är givetvis en smaksak. Jag har satt ett par av de underbara mullberry-rosorna i bandet. (Dessa är 10mm men i shopen finns även större storlekar.)

För er som känner er sugna på en Top Score kan jag berätta att förutom askar och boxar kan man även biga kort med mallen. De medföljer som sagt en hel del förslag på saker man kan göra men samtidigt finns det många fler projekt än så som man kan hitta på. Jag är stormförtjust i min Top Score.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback