Massor av härliga produkter

Shopen svämmar över av inspirerande produkter som passar allt från kortmakeri, scrapbooking och altrat. Nyheter fylls på men glöm för all del inte bort de gamla godbitarna.



Jag gjorde ytterligare en ask med bigmallen Top Score. Den här asken blev något lägre, det är superlätt att variera sig. Utöver Top Score och Cardstock plockade jag fram Tattered Angels Glimmer Mist. Jag mistade främst överdelen av asklocket men gjorde det medvetet lite slarvigt för att skapa en del stänk och rinningar. Jag är fortfarande imponerad av den korta torktiden som Glimmer Misten har, eftersom jag personligen har lite för litet tålamod för långa torktider.

Istället för att använda mönstrat papper så stämplade jag ett eget istället. Jag använde mig av Fluid Chalk samt InkyWings egna stämpel "Gammalt Brev". Sedan har jag dekorerat med det charmiga bandet Grid Ribbon samt  lite bling-bling (Acrylic Jewels). Jag har även använt en ticket från InkyWings Valentinupplaga.



Slutligen är det fjärilen som är grungeboard. Jag har täckt fjärilen med 3D-lack och sprinklat minipärlor ovanpå. Ni har väl inte missat de härliga minipärlorna som finns i massor av härliga nyanser?

Visst blir man imponerad av alla produkter. Jag har räknat till inte mindre än 12 produkter som kommit till användning på den lilla asken. Då har jag räknat med den dubbelhäftande tejpen och 3D-kuddarna men inte skärmaskinen, saxen, akrylblocket eller Tack'n Peel som faktiskt också finns i shopen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback