Kärleksmums



Det börjar närma sig Alla hjärtans dag nu och här har jag ett tips för er som inte tänkt ut någon bra gåva ännu.

Jag har gjort kärlekscheckar som personen som får dem kan lösa in och få något i utbyte.

Jag har gjort en rosa lite romantisk ask att lägga checkarna i.

Kanten på asken är gjord med en Fiskars border stans. Går att beställa från InkyWings butiken.

Det röda pappersbandet är gjort med en stansa från Martha Stewart.

Liknande rosor finns nu att beställa i InkyWings butik. Passa på innan de tar slut. De är helt underbara. Det är en sak man inte kan vara utan.



Med hjälp av min rosa Bind-it-all har jag gjort ett litet häfte med kärlekscheckar.




Jag har kallat häftet för Kärleksmums. Jag tyckte det var passande med tanke på valet av motiv.

Först stämplade jag rutan som är en scrapstämpel från InkyWings.

Jag har sedan maskat in bakelsen som är en stämpel av Sockergrynet. Den kan du hitta
här.

Alla motiv är målademed Promarker och skuggade med Prisma colour pennor och lösningsmedel.

Kanterna är chalkade med fluid chalk Chestnut Roan.



Till checkarna har jag använt samma scrapstämpelruta som på framsidan.

Sen har jag stämplat ett litet hjärta i hörnet. Även denna stämpel är designad av Sockergrynet. Du hittar den här.




Till baksidan har jag använt den mindre bakelsen.



/ Ann-Louice

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vilken söt ask. Har du någon beskrivning du kan dela med dig av?!



Smart idé med checkarna.

Postat av: Scraptroll

Vilken härlig present...nu har ju jag redan fixat present för i år men gillade idéen iaf :-D

2009-02-13 @ 08:51:55
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback