Husbygging / Building a house

Som jeg sa igår,idag blir det noe helt annet!
Jeg har nemlig bygd ett lite hus,til ei jente som får nytt rom i disse dager :)
Og i tillegg har jeg laget en liten gave,som passer inn i huset.
Men den får dere se en annen dag ;)
Nå over til huset!
(Beklager dårlig bildekvalitet,begynte å vri på instillingene på kameraet,og vips hadde jeg rota meg bort! )
*******************************
Like i said yesterday,something different!
I have build a tiny house,for a girl who is getting a new room this days :)
And i have made a gift that fits right in the house.
But that i will show you another day ;)
Over to the house!
(So sorry for the pics,they are so bad at the end,but i started to mess with the buttons on my camera and whoopsy...)





Og sånn ser fronten på huset ut :) Bakgrunnen er laget med alkohol inks,butterscotch og meadow.
Brukt spellbinders dies for å kutte ut sirkler og scallop sirkel.
"Gina" er skrevet ut med cricut-maskin.
Lekkert bånd i limegrønt passet perfekt og så klart noen av de nydelige papir rosene :)
Limte halvperler rundt sirkelen.
*********************
And this is what the front of the house looks like :) The background paper i have made with alcohol inks,butterscotch and meadow.
Used the spellbinder dies to make the cirkle and scallop cirkle.
"Gina" is cut out from the cricut machine.
Some beautiful ribbon in light green was perfect,and so was the paper roses :)
Glued on some light green pearls also.





Fra en litt annen vinkel.
Brukte scallop saks å klipte ut "takstein",satte den fast med 3D-puter.
*****************
From a different angle.
Used a scallop scissor to make the roof,and attached it with 3D-tape.




En liten detalj :)
*****************
Details of the house :)



På innsiden sitter det ei lita hare-frøken :)
Så søt!
Hun er malt med distress ink,og jeg har hatt på fun flock for å gjøre henne myk og god :)
***********************
On the inside there is a little rabbit-girl :)
So adorable!
I have coloured her with distress ink,and then added some fun flock to make her soft :)



Og her ble det noe rart med instillingen mine,ja....
Men sånn ser huset ut på innsiden.
Jeg har laget en liten eske av bunnen,så den nevnte gaven kan stå på innsiden :)
**************************
And here is where the pics gone bad...
But this is how the house looks like when you open the "door".
I have made a box of the bottom of the house,so the gift can fit in there :)



Zoomet inn på frøken harepus :)
**************
Zoomed in on the rabbit-girl :)



Og baksiden av huset :)

Produktene jeg har brukt finner du i
InkyWings shoppen!

Ha en flotters dag!
Klem fra Maya :)
********************
And the back of my house :)

The products i have used you can find in the
InkyWings shop!

Have a wonderful day!
hugs from Maya :)

Kommentarer
Postat av: Ida

STILIG! Det er bare å slenge ut en mal for dette var jo perfekt til innflytnings kort/gaver :) :) Utrolig flott effekt du har laget på mønsteret. Klem Ida

Postat av: jakki

what a brilliant project and the colours are gorgeous x x

2009-02-25 @ 15:43:37
URL: http://angeljakki.blogspot.com
Postat av: Desiree

Se så flott den var da, Maya!

2009-02-25 @ 20:11:58
URL: http://desiree-kortoggodt.blogspot.com
Postat av: Kosene mine

Gina takker og jeg takker og vi smiler fra øre til øre!! Huset var fantalistisk, thihii!! Veldig tøfft med den glossy effekten og lille søøøøte frøken harepus da, så myk og god å ta på...



Vi er overveldet!

2009-03-04 @ 11:22:36
URL: http://kosenemine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback