12*18 cm

Dagens størrelse har jeg laget kort med før,men stort sett i liggende format.
Så da tenkte jeg å prøve meg på ett stående :)
***************************
Todays card size i have used before,but mostly in landscape format.
So this time i wanted to make it in portrait format :)




Og nå har jeg lekt meg (og grisa!) med distress og de nye natur-stemplene til InkyWings :)
Så moro!!
Bakgrunnen er laget med distress og svamper.
Stemplene jeg har brukt er;
Klöver 1 - Kvickrot Ljus - Ängsgröe vänster - Grattis
****************************
And i have played (and making a mess!) with my distress ink and the new nature-stamps from InkyWings :)
So much fun!!
The background is made using distress ink and aponges.
The stamps i have used are these; Klöver 1 - Kvickrot Ljus - Ängsgröe vänster - Grattis
 
 


Zoomet inn på "landskapet". Sommerfuglene må jo være med :)
*****************
Zoomed in on the "landscape". And it must contain some butterflies :)



På innsiden,har jeg gjort det samme som på utsiden.
Men her har jeg stemplet strå-stemplene med samme grønnfarge som bakgrunnen :)
Den nydelige teksten er stemplet i sort,for å komme skikkelig frem!
Mønsterpapir fra 7Gypsies.
Stemplene jeg har brukt er; Renfana - Kråkvicker - Lyckans Fjäril

************************
On the inside i also made a "landscape".
But this time i stamped the straw-stamps in the same green colour as the background :)
The beautiful text is stamped in black,to show it off!
DP from 7Gypsies.
Stamps i have used are these; Renfana - Kråkvicker - Lyckans Fjäril




Og baksiden :)

Ha en flotters fredag,og kos dere med kortlaging!
Klem fra Maya:)
*******************
And the back :)

Have a wonderful friday,and happy stamping!
Hugs from Maya:)

Kommentarer
Postat av: Lena Katrine

Et spennende kort i herlige varme fargetoner, vennen! Og denne størrelsen er gøy å jobbe med ;)

Postat av: Sivic

Flott kort, og en kjekk størrelse på kortet når du har lyst til å gi noen litt ekstra oppmerksomhet!!

2009-08-29 @ 11:00:18
URL: http://sivicsinblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback