10*15 cm

Dagens kort er i størrelse 10*15 cm :)
Og jeg tror jammen att det er første gang jeg prøver den størrelsen.
Men det blir ikke siste gang,for jeg synes det ble en flott størrelse!
**************************
Todays card is in size 10*15 cm :)
And i think this is my first time on this size.
But it wouldn`t be the last time,because i think this was a very nice size!




Motivet jeg har brukt er;
Collage-Systrar
 Dette har jeg stemplet opp flere ganger,og satt jentene og sommerfuglene på to forskjellige høyder av 3D-puter.
Selve rammen rundt har jeg hatt på Blad-gull.
Det nydelige båndet finner du også i shoppen til InkyWings.
*********************
The motif i have used is; Collage-Systrar 
I have stamped it several times,and attached the girls and the butterflies on 3D-tape.
On the frame i have added some gold-leaf (?).
The beautiful ribbon is also in the InkyWings shop.

 


Zoomet inn på jentene og pynten.
Jeg har satt på en liten nøkkel i gull som pynt :)
********************
Zoomed in on the girls and the embellish.
I have attached a little gold key :)




Og den andre siden,her ser dere de forskjellige høydene.
*********************
And the other side,here you can see the different hights on the motif.



Og som vanlig så pynter jeg innsidene ;)
Og i helt samme stil som utsiden!
Her har jeg også brukt motivet fra hovedsiden,men bare rammen.
Denne er satt på 3D-puter.
Sommerfuglene er en av mine store favoritter og du finner de i shoppen under;
Stämplar-InkyWings; Djur övriga :)
***************************
And as usual i decorate the inside as well ;)
And in the same style as the outside!
Here i also have used the main motif,but only the frame.
The frame is attached with 3D-tape.
The butterflies are one of my big favorites and you can find them under;
Stämplar-Inkywings; Djur övriga :)




Zoomet inn på teksten,som jeg synes bare er sååå nyydelig!
*******************
Zoomed in on the text,i just love this one!
" Small dreams carried with love fly far"

 


Og baksiden,med mitt DT-stempel :)

Håper dette har fått deg til å ville prøve en ny størrelse :)
Og kanskje pynte litt inni i kortene også,om du ikke allerede gjør det da ;)

Ha en flotters dag,
klemmer fra Maya:)
*****************************
And the back of my card,with my DT-stamp :)

I hope this has given you the inspiration to make cards in a different size :)
And maybe decorate the insides as well,if you not doing it already ;)

Have a wonderful day,
hugs from Maya:)

Kommentarer
Postat av: Eva Helen

Kjempe stilig også i vintagepreg som jeg syns er såå flott!!

2009-08-25 @ 13:10:48
Postat av: Lena Katrine

Nyyydelig! Og de sommerfuglene er bare SÅ lekre!

Postat av: Anonym

Her er det ikke bare størrelsen som er flott...fy søren, maya, noe så nydelig! Jeg finner ikke ord, jeg...NYYYYYYYYYYYDELIG :O)

2009-08-25 @ 19:21:58
Postat av: Sivic

Wow...dette var bare helt nyydelig, så jeg måtte bare kommentere det: )

Like nydelig inni som utenpå!!

2009-08-29 @ 10:47:24
URL: http://sivicsinblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback