Med motivet i fokus!

Då var påsken och loven över och vi går tillbaka in i den vardaglia lunken igen. Men här hos Inkywings laddas det för fullt inför helgens mässa i Avesta. Och som ni säkert redan noterat så släpper Lisa inte mindre än 36 nya stämplar i helgen!! Så jag kan ju säga att den här veckan kommer bli full av massor av nya stämplar, både Lisas egna och de nya underbara Greetings Farm stämplarna som kommit in i ebutiken (ni har väl inte missat att det även går att förbeställa alla de nyaste motiven). Så den här veckan kommer att gå i temat Med motivet i fokus ;0)
Så här kommer en liten glimt av vad som komma skall...

Har gjort ett kort med cardstock i tre olika färger i formatet 10x15 med nya stämpeln Stort hjärta med prickar, stämplad med Adirondack Espresso. Textstämpeln Av hela mitt hjärta passar alldeles utmärkt till, också den är ny.

Hjärtat är utklippt och ditsatt på 3d-kuddar.

Här har jag gjort ett liknande kort med Hjärta prickar, Hjärta ränder och Hjärta stjärnor alla i storlek Medium.
Har använt mig av en äldre textstämpel Vänskap är en gåva.

Här har jag valt att sätta både cardstocken och hjärtanen på 3d-kuddar.

Och här är dom båda två tillsammans!
Jag kan lova att det finns många fina hjärtan att frossa i bland dom nya stämplarna. Ja nu har ni fått ännu en lite glimt av det nya, imorgon fortsätter vi på samma tema som Helena visade igår, nämligen Fjärilar. Så se nu till att kika förbi imorgon också! :0)

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Åh så vackra kort! Underbara stämplar allihop!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback