En liten tjuvkik på nya motiven?

Nån som är nyfiken?



Här är en liten titt på vad som kommer till Avesta.
Jag lovar att ni kommer få se massor av härliga exempel från Design Teamet framöver här i bloggen och på andra ställen så håll ögonen öppna.

Stämplarna kommer finnas till försäljning i shopen efter Avesta-mässan.

Banner IW Nyhetsbrev

Vecka 16



Hoppas ni haft en härlig påsk!
Själv njuter jag av lite påskledighet eftersom skolorna här har påsklov denna veckan.

******************************** 

Nyheterna har dock inte påsklov. :-) 

NYA STÄMPLAR! 
InkyWings släpper nya stämplar, närmare bestämt 36st, på mässan i Avesta den 25-26 april. Stämplarna kommer börja visas av design teamet redan nu under helgen så håll ögonen öppna! Främst i vår egen blogg så klart, men även på dt's egna bloggar och i en del forum dyker dom upp. :-)


Ytterligare ett stämpelsläpp är planerat till Maj månad, dessa stämplar är redan "plåt-lagda" och redo att pressas och det finns många godsaker även där. Men en sak i taget, först lite hjärtligt, fladdrande och mumsiga texter. :-)


FLER NYHETER:
Alla distressfärger finns nu hemma i lager. Både dynor och refiller.

The Greeting Farm-stämplarna har landat och finns nu i shopen. Ett par av dom populäraste motiven har redan hunnit ta slut såg jag när jag var in och kikade. Det finns dock möjlighet att gå in och förhandsbeställa precis dom stämplar du vill ha på en egen sida i shopen. Beställning kommer göras den 27e April, så beställning och betalning måste vara oss till handa senast det datumet.

Nya och gamla EZ-monterade set från Tim Holtz trillar in nästan varje gång vi får hem nya varor. Jag hoppas flera av dom allra nyaste skall hinna hem nu innan mässan!

Alkohol inksen har gått som smör och det har varit svårt att få hem färger i samma takt som dom tagit slut, men jag gör mitt bästa för att hålla färgkartan uppdaterad här hemma. Jag hoppas även att jag kan få hem dom nyaste "Brights-färgerna" i nästa vända.

Pappersblommorna har ännu inte kommit hem, men jag håller tummarna för att dom kommer senast nästa vecka så jag har massor av härliga små rosor att ta med mig till Avesta. Jag skall givetvis försöka få ut dom i shopen så fort som möjligt oxå, eftersom jag vet att det är många av er där ute som väntar på dom.


********************************

LAGERÖPPET:
Söndag 19 april kl. 13-17
Söndag 10 maj kl. 13-17
Möjlighet att pyssla finns båda dagarna till en kostnad av 50:-. Fika och lån av verktyg och stansar ingår! (Anmälan krävs)


********************************

KURSER:
Det finns platser kvar på flera av kvarvarande kurser under våren!
Jag skall även snarast försöka planera upp några kurser för sommaren - dessa kommer upp på hemsidan framöver här i vår.


********************************

FREDAGAR = STUDIEDAGAR
Jag påminner igen om mina fredagar...

Under våren kommer jag ägna dom flesta fredagar åt att studera! :-)
Jag läser den populära kursen "Digital Bildbehandling" på distans på högskolan.
Jag har valt att ta det på fredagarna eftersom det ändå är ganska lugnt här på lagret då och det mesta är packat och avklarat sedan tidigare i veckan. Så om du inte får svar på e-mail på stört under fredagar så vet du vad det beror på! :-) 


********************************

STÄNGT:
Jag påminner om att vi har stängt denna vecka för påsklov plus nästa vecka från onsdag kl. 12.00 eftersom jag då börjar packa för Avesta-mässan. (stängt 23-27 april för mässa)

Öppet som vanligt måndag 20e + tisdag 21a + halva onsdagen 22a april. Under dessa dagar kommer jag göra mitt bästa för att hinna packa ikapp alla ordrar som inkommit nu under påsklovet. Bekräftelser kommer löpande och faktura-ordrar postas så snart dom blivit packade.

/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback