Kortmakeri!

Det är ruskväder här i Sörmland så det passar ypperligt bra att sitta inne och stämpla.

Först ett kort som var laddat till Lisas invigning men som vi tog bort eftersom hon inte hade husstämpeln på lager just då - men nu laddar jag det igen.Det är en stor underbar stämpel! Molnet och blomman är separata.



Alla tre stämplarna kommer från Sockergrynets kollektion som du hittar
här.



Här har jag stämplat hjärta med spetsvingar i 2 storlekar och en biljettstämpel från Lisas egen kollektion.



En härlig smaskig bakelse!!! Påminner lite om gammaldags mysiga små konditorier när man fick allt serverat vid bordet, underbar inredning och givetvis ljuvliga bakverk! Bakelsen är från Sockergrynet , sedan har jag tagit en vanlig biljett och stämplat Café i den tomma rutan. Café kommer ur en tidigare InkyWingskolletion som du hittar här.


Sista kortet är familjen uggla från Sockergrynet. Har stämplat ett moln med versamark utanför för att skapa en mer levande bild. Biljetten är som ovan en tom biljett och sedan tog jag och färgade in en biljettstämpel, bara orden, med Le Plume II,
Samtliga stämplar hittar du här.

Ha en fortsatt bra vecka!
Chruss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback