Bursdagsbok/Birthdaybook

Heihei og god morgen!
Våknet tidlig idag,så tenkte jeg fikk oppdatere dere litt på hva jeg har holdt på med siden sist :)

I ett av mine DT pakker var det med billett måneds-papir.
Og jeg fikk så lyst til å lage en liten,liten bursdagsbok av dem :)
En sånn passe stor til å få med seg i vesken,eller for å gi bort som en liten gave til noen man setter pris på!

Boka er i str 5*8 cm,så den er ikke stor :)
Men stor nok og med plass til å skrive på!
Jeg har laget hver side som en lomme,med en tag i mellom.
Tag`n er da ment til å skrive ned bursdagene på :)

På forsiden har jeg brukt "Grattis" billett stemplet,men maskert bort linjene.
Dette er gjort enkelt ved å sette en tape bit over strekene før jeg da sverter stempelt med ink,tar bort teipen og voilà et nytt stempel! ;)
Blomstene er malt med Prismacolors og MCP teknikken.
Og for en forskjell det var å fargelegge med Prisma-blyantene!
Lisa har de i butikken,og de er virkelig verdt å ha,visst man bruker MCP teknikken :)

Jeg har brukt:
7Gypsies mønsterpapir.
Spellbinders tag.
Bind it all.
Stempler og billett-papir fra
InkyWings.
Alt sammen finner dere i butikken til Lisa ;)







Good morning everybody!
I wake up early today and fig that i would update you on what i have been doing since last time :)
In on of my DT-package it was some monthly ticket-papers,and i wanted to make a tiny tiny birthday book out of them.
The book is 5*8 cm,so it isn`t big ;)
But i have made it with pockets and tags so it have good writing space.

I have used;
Papers from 7Gypsies.
Spellbinders tag.
Bind it all.
Stamps and ticket-papers is from InkyWings.

Ha en flotters mandag! / Have a great monday!
Maya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback