Stängt för mässa 23-27 oktober

I helgen den 25-26 oktober hittar du InkyWings på mässan i Karlstad!
Läs mer om mässan här!

Under v. 44 kommer jag packa upp mina varor och försöka uppdatera webshopen osv så ha överseende med att det kanske är lite rörigt just då + att vissa saker kan vara slut i lager!

Till helgen släpper jag också ett gäng nya stämplar. Några gammeldags julmotiv som Elisa Wall har designat + några jultexter. (syns redan nu i webshopen men går inte att beställa förrän i nästa vecka nån gång) Ytterligare några stämplar skulle ha släppts i Karlstad men det hann jag inte med denna gången så dom kommer dyka upp inom dom närmsta veckorna eftersom det handlar om några fler jul och vintermotiv som ingen mindre än Marie "Sockergrynet" Holmström har designat. ;-) Väl värda att vänta på!!

Hoppas vi ses på mässan - kom fram och säg HEJ! :-)
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback