Handgjorda blommor

Handgjorda blommor blir veckans tema.

Om ni har gjort några kreativa blommor med produkter från Inkywings så maila oss en bild och en beskrivning på hur du gjort så kanske din blomma kommer att  visas upp i bloggen den här veckan.

Mailadressen är: [email protected]

Så ni med bra slutledningsförmåga har gissat rätt. Jag har på förmiddagen idag suttit och knåpat ihop några blommor med stämpeln jag visade er i gårdagens inlägg. Stämpeln passar perfekt till att göra egna blommor med. Eller varför inte ha den som bakgrund på ett julkort.

Jag har ingen bild att visa just nu, hann inte med det innan jag åkte till jobbet. Jag fick så många nya ideér som jag var tvungen att testa så jag hann inte med att sätta mig vid datorn. Men jag kan lova att jag hann med att göra ett antal fina blommor som jag kommer att visa upp under veckan och jag kommer samtidigt att beskriva hur man gör dem.

Dessutom kommer jag att visa hur man gör ett alldeles eget glittrigt bakgrundspappper med distresser och glimmer mist. Så håll ut lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback