Melkekartonger & holder / Milk carton holder

På min vei rundt i bloggverden kom jeg over noen bilder av en melkekartong holder :)
Nå er jeg ikke istand til å huske hvor,for neimen om jeg lagret den...
Men uansett,ut i fra det jeg husket,så lagde jeg min egen :)
Melkekartongene er kuttet ut fra silhouetten.
*******************************************
On my way around the blogworld,i came across some pics of a milk carton holder (? Not sure if my spelling is right here...)
Now i don`t remember where i saw it,as i didn`t save the site..
But anyway,this one is inspired from the one i saw :)
The milk cartons is cut out from the silhouette.




Og sånn ble min holder :) Med 4 melkekartonger blir det plass til litt godteri!
Alle stemplene jeg har brukt er ifra de nye julekolleksjonene,de finner du i butikken :)
Melkekartongene er stemplet med julsång-bakgrund stempel og embosset med klart embossing pulver med glitter.
Etterpå har jeg svampet på med distress ink whetered wood,ble så vinterlig og lekkert!
Rundt kantene av melkekartongene har jeg stemplet god jul och gott nytt år :)
********************************
And this is what my holder looks like :) With 4 milk cartons it is room for alot of candy!
All the stamps i have used you can find in the shop :)
The milk cartons are stamped with christmas song background stamp and then heat embossed it with clear embossing powder with sparkle.
After that i used a sponge and distress whetered wood over it.
Around the edges of the milk cartons i have stamped merry christmas and a happy new year :)




Og den andre siden av holderen :)
******************************
And the other side of the holder :)



Innsidene av melkekartongene før de ble fyllt med godis :)
Tre av dem har stempler fra de nye julestemplene :)
Og den ene har ett englestempel på innsiden.
Alle er stemplet med distress whetered wood og embosset med klar embossing med glitter.
*******************************
Inside of the milk cartons before i filled them with some candy :)
Three of them has stamps from the new christmas collection,and one has an angel friend motif.
All of them are stamped with distress ink whetered wood,and then heat embossed with clear embossing with sparkle.




Kortet som følger med :)
Her har jeg også stemplet med distress ink whetered wood og embosset med klart embossing pulver med glitter.
Snøkrystallene er ifra QK.
Samme bakgrunn som på melkekartongene :)
******************************
The card that goes with the holder :)
Here i have also stamped with distress ink whetered wood and heat embossed with clear embossing powder with sparkle.
Snowcrystal from QK.
The same background as the milkcartons :)




Innsiden av kortet :) Tekst stempelet er ifra den nye julekolleksjonen.
****************************
Inside of the card :) The text means merry chirstmas and a happy new year,and the one across is christmas hugs :)



Ett utrolig dårlig bilde av malen jeg gikk utifra til holderen *ler*
Men dere skjønner den håper jeg?!
Min holder er ca 20 cm høy og kantene rundt ca 5 cm.
**************************
A very bad pic of the template i used for the holder.. *laugh*
But you get it,i hope?!
My holder is about 20 cm tall and the box is about 5 cm.


Fikk du lyst til å prøve?! Sett igang,jeg gleder meg til å se!!
Og tusen takk for alle kommentarer dere legger igjen,det setter jeg stor pris på :)
Klem fra Maya.
************************************
Did you want to try?! I hope you did,i can`t wait to see!!
And thank you so much for all the comments you leave,it makes my day :)
Hugs from Maya.

Kommentarer
Postat av: Kosene mine

Så herlig melkekartongholder! Tenker det blir en populær julegave å få med masse godis oppi :D

Postat av: Kirsten

Tenk at dette kunstverket faktisk er mitt!!! Tuuuuuusen millioner takk igjen, kjære Maya-vennen! Dette var utrolig rørende, og jeg skal love deg at dette står til utstilling på stua!!



Klemmiser i bøtter og spann!!

2008-12-02 @ 17:14:32
URL: http://min-hobbyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback