InkyWings adventskalender

Vi kommer köra en egen liten variant av adventskalender här i bloggen och jag hoppas DU hänger med! :-)

Varje dag - ända fram till den 24e december kommer du hitta något nytt att inspireras av här från design teamet, och jag lovar att det är massor av fin-fina saker på gång!

Varje söndag kommer vi lotta ut två alster som design teamet visat under veckan och just DU har chansen att vinna dessa härliga saker!! Dessutom lottas det ut en påse stämplar, så totalt lottar vi ut tre vinster varje söndag + julafton. (det blir 4 tillfällen totalt).  Vilket alster som kommer lottas ut kommer att upplysas om den dagen det visas här i bloggen och givetvis kommer vi att återspegla till dessa på söndagen när utlottningen sker!

Hur du kan göra för att ha chans att vinna dessa härliga saker?
Jo, då tar du och lämnar en kommentar här i bloggen - varje dag! :-)  Alla kommentarer som inkommer från måndag morgon kl. 00.01 fram till söndag  kl. 12.00 (mitt på dagen!)  är med i den veckans utlottning. Vinnarna presenteras senare på kvällen. Vi drar alltså tre vinnare bland alla veckans kommentarer - så kommenterar du varje dag har du alltså 7 chanser att vinna! (max en kommentar / dag och person!)

Lägg dig i startgroparna för i morgon den 1a december kör vi igång och öppnar första luckan. :-)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad kul!! ^^

Postat av: Gunilla

Vad roligt det här kommer bli! :)

2008-12-01 @ 08:01:26
URL: http://brunakatten.blogg.se/
Postat av: Ansol

Vad spännande! Inspiration kan behövas iblnad när hjärnan har "stannat".

2008-12-01 @ 09:09:59
URL: http://ansol.blogg.se/
Postat av: Petraso

Åh va roligt! Detta vill jag gärna ta chansen att vara med på!



2008-12-01 @ 10:11:14
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: Linda P

Spännande med utlottning! Jag hoppas er tomte hittar hem till mig någon dag :)

2008-12-01 @ 14:42:52
Postat av: Britta

åh, va kul! Jag vill gärna vara med!

2008-12-01 @ 15:46:49
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com/
Postat av: Annbe

Hoppas på massor av inspiration varje dag!!!!

2008-12-01 @ 15:56:20
Postat av: Therése

spännande... =)

2008-12-04 @ 01:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback