Guld som glimmar

Förutom att limma fast bladguldet direkt på papperet kan man givetvis blinga till andra dekorationer. För att visa er har jag gjort detta med både chipboard och grungeboard. Man går tillväga precis som med ödlan så det är inga svårigheter alls.

Passar på att slag för Tim Holtz stämplar när jag ändå är i farten. De är verkligen superläckra och här har jag använt mig av Le Plume- pennorna och akvarelltekniken för att skapa den där lite slitna looken.







Material från butiken: Mönstrade papper från 7Gypsies kollektion Savannah, punchinella, öljetter, cardstock, Fluid Chalk, grungeboard, Le plume - pennor samt Stämplar från Tim Holtz

Kommentarer
Postat av: Linda

Otroligt häftigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback