Mors dags kort



Jag har gjort ett mors dags kort med de nya stämplarna. Damen är stämpel 8005J Postdam som jag färglagt med distresser och sedan haft 3D lack på blommorna i stämpeln. Scrapstämpeln jag använt heter 8048G Skrivcirkel liten och är även den färglagd med distresser. Jag har stämplat båda motiven med en vattenfast chestnut brun Memoriesdyna.

Blommorna är från Prima. Sen har jag använt en smyckesmellandel som dekoration i den stora blomman och sedan blingat till den lite med stickles. I den mindre blomman har jag använt en pärlhatt/pärlkåpa som dekoration i mitten.

Sen var jag lat och skrev texten och gjorde snurklorna för hand med brun penna.

/Ann-Louice



Glöm inte
det här inlägget där du med hjälp av att tipsa oss kan vinna ett presentkort! Ju fler personer som tipsar och kommer med förslag, desto fler presentkort lottas ut!!!  KLICKA DIG DIT eller rulla ner.   /Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback