VINNARE I "BILTÄVLINGEN"

Då ska vi se.... här har vi en vinnare i vår lilla gissningstävling om vilken bilmodell som kommer dyka upp som stämpel när den nya kollektionen släpps.

GRATTIS till kommentar nr 14

Postat av: VeronikaP

Eller kanske en Volvo Amazon?

2008-mar-13 @ 22:44
URL:
http://veronikap.blogg.se/

Veronica - emaila mig din adress så kommer "vinnarbilen" i posten efter påsk! 
Tyvärr hade Veronika inte en siffra rätt.... fniss...  (det är INTE en Volvo)

Faktum är att bara EN enda person har lyckats pricka in rätt bilmärke iallafall, men modellen lär ni nog inte komma på i första taget kanske... fniss...

Näe, jag tänker INTE avslöja vad det är, ni får vara nyfikna tills ni spricker... iallafall fram till sista helgen i mars eller nått då design teamet har tillåtelse att börja visa kort med dom nya stämplarna! :-)  Kan hinta liiiiite om att det är en ganska "fulsnygg" liten charmig bil som man förmodligen bara älskar.... eller hatar.... ? Mig har den charmat, fast jag har å andra sidan aldrig åkt i nån så jag kanske ändrar uppfattning om jag får prova... vem vet. ;-D Har du lite koll på dina bilmärken så tror jag du kommer flina brett när du ser stämpeln.

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Tusen tack!!! Nu blir jag nyfiken på vilken bil det är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback