Mer scrap från MissMian

Här kommer en till mars-LO!

image892

 

Här har jag använd mig av massor av stämplar som jag sedan fyllt i med färgpennor för att ge en riktigt somrig LO och stämplarna gör att den gula cardstocken ser ut som ett mönstrat papper! Fotot har inte den bästa kvaliteén eftersom det är ett inscannat foto från 1994.  LO'n handlar om när min äldsta dotter hela tiden slängde av sig den superfina midsommarkransen jag hade kämpat länge med! Kommer ni ihåg sommaren 1994? Det var en supervarm sommar! Dessa stämplar har jag använt: blomma mellanstor 9317g, blommor 6608G, knappblomma stor, 7904F, fjälil stor 9312e och längst ner på LO'n har jag stämplat flera av smultrongubbarna 9310e. Dessutom har jag använt journalingrutan "Minns Du?" 7813H.  

Glöm inte att ta er tid att scrappa lite!  
/MissMian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback