Ei rosa veske

Jeg har laget en liten, rosa Cricut-veske til en utfordring på et norsk forum.

image871

Vesken ble skåret ut av rosa Bazzil, limt isammen og kantet med rosa Fluid Chalk. Mønsterpapiret kommer fra BasicGrey, Infuse serien.

image873

Hovedmotivet, Karin med Kudde fra InkyWings, er fargelagt med Distress. Ellers har jeg brukt rub-ons og utklippskort, Qk swirls og retro flower-punch.

Håndtaket består av metalltråd, rosa bånd og garn som ble tvinnet sammen.

image875


Jeg har brukt små magnetter som lukkemekanisme.

Vesken er 8.5 cm høy. Den egner seg veldig godt til smågaver - veldig praktisk :-)

Ha en flott stempeluke!!

Beata

Kommentarer
Postat av: Aud

Denne er bare helt utrolig lekker!♥

Postat av: Elisa

Vilken rar liten väska!

2008-03-11 @ 22:06:10
URL: http://www.elwa.se/galleri
Postat av: Mormor Maggan

Jättefint väldigt detaljrikt och tjusigt
kan du maila mig och tala om var man hittar
mallar till sådana här fina saker.

2008-03-17 @ 09:01:33
Postat av: Lena vidulin

Du är otroligt duktig!! Jag gör själv väskor av enklare modell. Snälla, skulle du vilja skicka mallen till mig på din väska eller tala om vart jag kan hitta den. // Lena

2008-03-21 @ 14:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback