Dubbel LO-inspiration!

Den här gången blev det en 6*12:a!   Smilla har alltid haft en skön sovstil och hon har hela tiden sovit bra. Så titeln på den här LO'n var given.

image880



Jag har använt mig av höger och vänster snurkla (de större, finns under scrapstämplar) till blomman, långa hakrader till journalingen och hjärtanen kommer från Inque Boutiques "Mini - The Princess" Det är suveräna stämplar! Det är gummistämplar som man direkt kan sätta på en akrylkloss, allstå de fungerar på samma sätt som clearstamps! Dessutom är motivet målat på "baksidan" så man kan tydligt se var man stämplar! 



Min Lo handlar om när vi var och tittade på Lars Winnerbäcks konsert i Linköping 2006. Jag gjorde den färgglad och med massor med blommor eftersom jag tänkte på turnetiteln "ingen soldat", lite flower power... :)

image882



Här har jag grävt fram mina akvarellpennor som jag köpte då jag började scrappa (trodde att jag skulle använda dem mycket men de har blivit liggandes på en hylla MEN nu ska de börja användas!!) Jag stämplade med "stor knappblomma" och färglade i olika fäger. Sedan stämplade jag en hel del med de små snurklorna lite slarvigt för att ge ett lite ruffigt intryck. På de stora snurklorna använde jag röd akrylfärg i stället för stämpelfärg, återigen för att skapa ett lite ruffigare intryck. (se detaljbild) Resultatet blir en glad blommig Lo!  

Scrappa lugnt!     /MissMian



Glöm inte vår lilla Tävling!!  Rulla ner eller klicka dig till det här inlägget för att läsa mer.   /Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback