Vinnare Skissutmaningen.

Nu kommer äntligen vinnarna från Ann-Louices skissutmaning. :-)

Jag säger GRATTIS till:


Gunn Marit Håland


och....

Marie Sköld:


Tyvärr kan jag inte presentera en tredje vinnare för dessa två bidrag var dom enda som kommit in till skissutmaningen.....

Så till glädje för Gunn Marit och Marie så vill jag meddela att dom båda får dela även på tredje vinsten och har således ett presentkort  var på 150:- hos InkyWings. GRATTIS!!   E-maila mig på inkywings[snabel-A]inkywings.com och säg att ni vunnit skissutmaningen så ska jag berätta hur ni ska göra när ni använder ert presentkort vid beställning! :-)


Rulla ner och läs om info ang. nästa vecka hos InkyWings!
(orderstatus + info om personliga stämplar osv!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback