Uppkopplingsproblem - FIXAT!

Lisa har problem med internetuppkopplingen och har ingen kontakt med omvärlden.

Hon arbetar med era ordrar för fullt och hoppas att uppkopplingen kommer tillbaka i eftermiddag.

Hoppas ni har överseende med det.

/ Ann-Louice



Nu är problemet löst - TACK OCH LOV! 
Ringde Bredbandsbolaget och då hade dom precis fått in rapport om nått avbrott i Dalarna och det var tydligen nått vajsing nån stans så det var inte mina prylar det var fel på. (skönt)

Nu har bekräftelser gått ut till dom jag hunnit packa under dagen och ni ser på butikssidan hur långt jag kommit!

Personliga stämplar åker i posten i morgon tisdag och jag fortsätter då att packa resterande ordrar som ligger och väntar.  Tack för att ni har/haft tålamod att vänta! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback