Underbara söndag!

Ta det lugnt nu i solen - spring in och stämpla lite, eller sitt i skuggan och måla!



Här har jag använt vit fotokartong och sprayat guldfärgad glimmermist och direkt tagit en svampoch svept ut färgen jämnt och bra. Sedan en röd glimmermist på ena sidan som fick bli som den blev med lite större fläckar. När det torkat stämplade jag rosbakgrund med adirondack red pepper och sedan stämplade jag postdamen med svart dyna.
Stämplarna finns
här.

                

Två inspirationskort i bara farten.
Kortet med tagen på är först ihopskrynklad, sedan sprayad med glimmer mist och så strök jag den slät. Axet stämplad 2 ggr med adirondack rust. Texten stämplad med svart adirondack.
Tulpanen är stämplad på alcoinks - dessa kort har jag blivit varse att folk tycker väldigt mycket om - snabba, enkla och alcoinksen ger dem en härlig lyster!

Ha en fortsatt bra dag och var rädda om er i värmen!
Chruss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback