Status vecka 25

OBS! 16 Juni.
I morse vaknade jag med en brakförkylning igen. Det innebär att jag inte vet hur morgondagen ser ut ännu. Men planen är att packa ikapp ordrar som ligger och väntar samt skicka ut dom personliga stämplarna från maj-beställningen som nu är klara. Bekräftelser på ordrar kommer alltså gå ut under måndagen och tisdagen och dom personliga stämplarna postas troligen på tisdag.


Nya varor har anlänt och det mesta är uppladdat under nya varor i shopen. Mer tillkommer allt eftersom. Jag hoppas att Punchinellan äntligen dyker upp till veckan oxå. Dom har iallafall anlänt till Sverige enl. tullen. ;-) 

Ber om ursäkt oxå för att jag inte fått ut vinnarna från skissutmaningen, jag ska ta och fixa det i ett separat inlägg. Det har varit otroligt mycket senaste veckan med många ordrar, varor som anlänt + skolavslutning mm. Man önskar man vore bläckfisk och kloningsbar ibland. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback