Status på ordrar och leveranser.

Idag landade resterande 3 lådor från det jag fick början på i fredags så jag har "roat" mig hela eftermiddagen med att packa upp och försöka få ordning på allt. Hann tyvärr inte ladda upp i butiken så det görs under tisdagen. Packning av ordrar pågår och bekräftelser kommer att skickas ut under tisdagen till dom flesta hoppas jag.

Dom personliga stämplarna som är betalda är nu i "process" och skickas ut så snart dom är färdiga. Normalt brukar detta bli mot mitten/slutet av månaden. Har du inte betalat i tid är din order nu struken och du får beställa igen. (nästa omgång tillverkas i slutet av augusti)

Vill du förhandsbeställa och hämta varor på mässan i Leksand så går det bra. Jag vill ha din order INNAN midsommar för att hinna packa beställningen innan jag packar ner varorna inför mässan!  Förskottsbetala gärna så underlättar det för oss på mässan sedan. (det är inte säkert att det är jag som finns vid borden när just du kommer) Skriv tydligt i meddelandet att beställningen skall hämtas på Papperskraft i Leksand när du beställer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback