Nyaste stämplarna

Här får ni en liten bild på dom 10 stämplar som släpps på mässan nu i helgen i Leksand. (Design: E.Nygårds)
Bilderna från den nya desigern blev lite försenade och det släppet är uppskjutet till lite senare. (troligen försöker jag släppa dessa vid invigningen av InkyWings nya lager!) 





Stämplarna har ännu inte kommit ut i butiken, och eftersom jag har stängt i flera veckor nu och flyttar lagret så kommer jag inte att prioritera att lägga ut dessa just nu heller. Så småningom kommer dom dock dyka upp i butiken.  Jag kan även hinta om att några av mina clear stamps kommer dyka upp som singel-motiv i gummi! Många har frågat efter enstaka motiv och nu har jag gjort slag i saken och börjat fixa det. 

Mer stämpelnyheter att spana efter är Halloweenstämplarna från Angi-B som snabblanserades som hastigast förra året i Karlstad. Det var ju precis i Halloween-tider och aningens sent då, men nu kommer dom att komma igen och även få en plats i katalogen. Håll utkik framåt höstkanten! :-)

Hoppas vi ses på mässan i Leksand!

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilka urmysiga stämplar! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback