Nya varor + Semestertider i sommar.

Webshopen uppdateras just nu med några nya varor som kommit in. Ett par leveranser till skall hinna dyka upp innan det är dags för mässan i Leksand så håll utkik och förbeställ gärna om du kommer till mässan. (senast den 23e vill jag ha förhandsbeställningarna! - helst förskottsbetalning på dessa!)

För dig som inte har möjlighet att komma på mässan så bör du beställa senast den 23e du med för att vara säker på att jag hinner packa din order INNAN jag börjar packa ner varorna till mässan. ;-)


Stängt under sommaren:
13 Juni = skolavslutning
20 Juni = Midsommar
26-30 Juni = Papperskraft Leksand
v.27-v.33 = halvfart i semestertider. (kan med kort varsel bli helt stängt några dagar!)


Vi väntar inom kort in:
Nestabilities (dies till Spellbinders), Blomstansar, Bling, påfyllning av Bind-it-all Wire, Påfyllning Adirdondackdynor, Påfyllning Krympplast, Påfyllning Glue Dots, Fina prickiga band, Påfyllning Prismacolor Pencils (till MCP-teknik) och säkert lite annat smått och gott som jag inte kommer ihåg nu. ;-)

/Lisa

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Tjohooo, Spellbinders!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback