Biljetter!

Snart är det mässa och nya stämplar. Så fort jag fick dessa i min brevlåda så bara poppade en idé upp. Eftersom jag var på väg bort så gällde det att raskt skriva ner det på nått...inget block så det fick bli en bit glasspapper....

Den flygande fågeln finns i 3 storlekar och den sittande i 2 - målat enbart med promarkers, stöpplat en blå bakgrund med 3 nyanser och en ''stöppelpensel''.
De sitter / flyger omkring och försöker få tag på biljetter till mässan i Leksand nu till helgen!



Ni har sett Lisas härliga papper?
Bl a det här med tuppar och höns. Har använt punchinella och stämpeln i mitten är en ur tidigare kollektioner, ''det är din dag idag''.



Ännu ett favoritpapper, det är en del utstansade stjärnor och bakom detta har jag lagt ett småprickigt papper - vintergatan syns där borta -...lite floss och 2 utpunchade cirklar varav den ena stämplad med ''fånga dagen''.



Ha det gott!
Chruss

Kommentarer
Postat av: Carina W Moa&Max+Trollet Tuva

Hej!

Här händer det saker.Du är så kreativ och påhittig.Jättesmart med att klippa ut stjärnorna och använda papper bakom..Jättesnyggt!

Min blogg har jag lyckats rasera....suck.Men håller på att starta upp en ny.

Min nya adress
carinaspysselsida.blogspot.com

Du är som alltid välkommen!



Ha,det gott!

2008-07-17 @ 10:07:05
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback