Ytterligare en vecka stängt.

Påminner om att InkyWings har stängt och så måste jag meddela att jag förlänger perioden med en vecka. Vi passar på att lägga vår semester i samband med flytten av lagret eftersom vi fått chansen att göra det.

Det kommer alltså att se ut som följer:


STÄNGT:  v. 27, v. 28, v.29 + v.30  pga flytt! :-)

HALVFART: v.31, v.32, v.33  eftersom det är sommarlov mm för barnen! (ngt längre levtid etc)



Jag har nu beslutat mig för att stänga igen helt några veckor för att kunna flytta ut lagret i ladugården i lugnt och ro. Det är nämligen ingen idé att försöka bära in alla saker efter mässan utan smidigt om jag kan förpassa dom på rätt ställe direkt. Därför stänger jag igen en stund. Risken när nämligen att varorna inte kan packas upp på ett par veckor och då är det ingen höjdare att försöka expidera några ordrar. :-)

Ni som har lagt ordrar och väntar på att jag öppnar igen får ha lite mer tålamod. :-)  Det kommer dock bli bra bara allt är på plats och mycket lättare för mig att jobba på lite större ytor. 

Ha en fortsatt skön sommar!
Lisa

Kommentarer
Postat av: krumeluran

ingen fara för min del, jag kan vänta på min order :)

väntar på att få se bilder från din butik när den blivit färdig, och så förståss se vilka som blir dina nya DTs :)

håller en liten tumme att det sker snart



kram

Katarina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback