Semesterstängt

Påminner om att InkyWings har stängt följande veckor:

STÄNGT:  v. 27, v. 28, v.29 pga flytt! :-)


HALVFART: v. 30, v.31, v.32, v.33  eftersom det är sommarlov mm för barnen! (ngt längre levtid etc)

Jag har nu beslutat mig för att stänga igen helt några veckor för att kunna flytta ut lagret i ladugården i lugnt och ro. Det är nämligen ingen idé att försöka bära in alla saker efter mässan utan smidigt om jag kan förpassa dom på rätt ställe direkt. Därför stänger jag igen en stund. Risken när nämligen att varorna inte kan packas upp på ett par veckor och då är det ingen höjdare att försöka expidera några ordrar. :-)

Men när jag öppnar igen och kör igång så ska det förhoppningsvis bli riktigt bra och forfarande är planen att ha en härlig invigning i slutet på augusti. Håll öron och ögon öppna! (InkyWings öppnar dock innan dess, men invigningen kommer när allt är HELT klart!)

Fortsätt dock inspireras här i bloggen av ett litet men naggande gott DT-gäng! :-)  Vi har nu påbörjat den spännande forskningen bland alla som sökt till DT och jag har stora förhoppningar om att hitta ett par som vi kommer välkomna in i gänget! 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ahaaa! Undrade just varför jag inte fick någon bekräftelse på min beställning, men då vet jag det. :)



ger mig till tåls


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback