Nyaste motiven

På mässan i Leksand förra helgen släppte InkyWings en omgång nya stämplar - flera journaling-motiv och också en rolig fågel som flyger eller sitter still. Här har jag gjort ett exempel med den sittande fågeln, som finns i två olika storlekar. Bakgrunden har jag färgat in med en svamp som jag duttat i Adirondackdyna, färg "Stonewashed". Man börjar i ytterkanten och drar svampen inåt mitten av pappret och fortsätter så tills man är nöjd.



Och här är den flygande varianten, alla tre storlekarna:



En bit punchinella skymtar också fram på kortet - den finns nu i butiken i alla möjliga färger.

Genom den här hobbyn har jag fått många nya vänner genom åren och ibland kanske man vill skicka en liten hälsning med ett stämplat kort eller så. Då är det bra att ha adresserna samlade på något fiffigt sätt så att man slipper leta varje gång. Jag plockade därför fram min Bind It All och fixade till den här adressboken. På framsidan finns ett journaling-träd som är ett av de nya motiven.



/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Mia_Malmö

Vilka söta fåglar och kort. Mina pysslande vänner gillade jag extra mycket! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback