InkyWings öppet igen!

Nu är jag tillbaka igen efter semester, ledighet och flytt av lager. :-)

Förhoppningsvis kan allt rulla på hyfsat normalt, men ha lite överseende med att det fortfarande kan vara saker som är slutsålda i shopen som jag inte hunnit med att ta bort.  Det är den närmaste veckans projekt att försöka uppdatera webbutiken allt eftersom jag packar och bekräftar ordrar etc.

Byte av webbutiksystem kommer att skjutas upp till senare i höst då jag inte har tid att sätta mig och flytta över nämare 4000 produkter just nu. ;-)  Vilja och tid går inte alltid hand i hand.

Nu är jag dock "installerad" här ute i nya lagret och trivs som fisken i vattnet. Nu har jag gott om plats att röra mig på jämfört med tidigare och jag törs även säga VÄLKOMMEN att besöka lagret för att shoppa "live" om du är i närheten. Slå en signal först bara och avtala tid så du vet att jag finns på plats.

Stor invigning av lagret kommer bli 30-31 augusti med erbjudanden och fika för den som tittar in. Lite jippo kommer även synas i webshoppen så klart. :-)

Nu skall jag sätta mig och bekräfta en del ordrar som jag redan börjat smygpacka under helgen. :-)  Hoppas ni fortsätter njuta av det underbara vädret vi har fått. Orkar du inte vara ute solen så smyg in och pyssla en stund och ta något svalkande. :-)

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Ylwa

Grattis till nya butiken!! Kul med invigning senare.

//Y

Postat av: krumeluran

grattis till att äntligen vara utflyttad!

ska bli spännande att se vad som händer framöver.

många sommarkramar

Katarina

2008-07-28 @ 11:30:41
URL: http://krumelurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback