Det plockas och plockas...

... ute i ladugården kan jag lova! Idag kom alla hyllorna på plats (blev ihopskruvade) med god hjälp från min man och en kompis till honom. (man kan inte annat än tacka och bocka för den hjälpen!)  Sen var det bara att börja riva tag i backarna som stod närmast och försöka pytsa ut och bestämma sig för "ordningen" i lokalen. Tror jag hittat en liten riktlinje att gå efter så nu är det bara att fylla på allt eftersom. Hur spännande som helst!

Håll tummarna för att allt går smidigt och flyter på och jag får allt på plats dit jag vill för då kommer jag öppna några dagar tidigare än jag lovat förut. Det datum som är sagt är den 28e men det kan som sagt bli lite innan! :-)

Tack för att ni har tålamod och väntar med era beställningar under min semester. (som jag är allt annat än ledig på!) Så fort allt är på plats och jag hittar allt jag behöver så börjar jag packa ordrar och slänger in en notis om att det är öppet som vanligt PLUS att den som bor i närheten faktiskt kan komma förbi och handla! :-) (ring först!!)

EDIT:  Så klart får även dom som inte bor i närheten komma förbi och handla!! :-DD Här är vi inte omöjliga... fniss... Kommer troligen sätta upp något datum varje månad oxå då ni garanterat vet att det är "öppet" och utöver det så är det bara att slå en signal och kolla om jag finns på hemmaplan.

(bilder kommer kanske under morgondagen - har fotat lite vad som hände under dagen idag)

Ha en fortsatt härlig sommar!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Christine

Det låter verkligen spännande med att inreda butiken och får det så som man vill ha det.

Lycka till o hoppas jag får möjligheten att svänga förbi någon gång.

Postat av: Sara - SaGam

åh, det är alltså nu lådorma packas upp....jag var där en vecka för tidigt då...;-)

ser framför mig hur det växer fram. snart klart! kram

2008-07-18 @ 00:03:41
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Gunvor

Va spännande! Får man komma även om man inte bor i den direkta närheten?



Kram, Gunvor

2008-07-18 @ 06:55:43
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: krumeluran

så spännnande, det är olidligt spännande att få se hur din ladugård ska bli när den är färdig :)

Ta det lugnt med uppackandet sen, så att du inte går och gör illa ryggen med alla lyft och tunga papper.



Kram

KAtarina

2008-07-18 @ 07:38:49
URL: http://krumelurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback