TÄVLING - BLOGGENS FÄRGER

Jag lovade ju att jag skulle visa alla bidrag från tävlingarna oxå... det har jag helt glömt av att fixa ju!!  (URSÄKTA!) Ni får ha tålamod till i morgon då en vinnare presenteras av dessa. (Vinsten var ett stämpelark från Posh Impressions).

Vi tar bloggens färger först - annars blir det så mycket här på en gång. I morgon visar jag alla bidrag som kommit in till Blogg-maran och då presenteras även vinnaren från denna tävlingen. (ber om ursäkt att jag lovat att det skulle ske idag - men alla mina DT har inte sett bidragen ännu) Vinnarna från maran presenteras i slutet av veckan istället så alla hinner se dom fina bidragen oxå!

Här kommer alla bidrag vi fått in:

  (Ann-Sofie)

  (Elisa W)

  (Ethel Å)

  (Lisa N)

    (Petra G)


Passa på att inspireras av tjejernas härliga alster!

Kommentarer
Postat av: Cassie

Lisas va söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback