Lite mer "ombonade" kort med hjärtetema



Saras avancerade hjärta

Sara

Ett mosaikkort med blandade hjärtan från InkyWings och Angi-B.

image736

Beata

Jeg har laget bakgrunn ved å stemple "Scrolls hearts" fra Penny Black flere ganger på et mønsterpapir fra Creative Imaginations. Jeg har benyttet et hjertemotiv med ferdig trykt tekst fra det samme mønterpapiret som hovedmotivet på kortet. Kantet med Distress, pyntet med Prima blomster, metallblomst, splittbinders og charms.

image739

Chruss

Det sägs att Paris är Kärlekens stad så vad passar bättre än ett kort med
Eiffeltornet , en Tim Holtzstämpel stämplad direkt med en röd chalksdyna, InkyWings prickringar runt 2 av hjärtanen, ordet kärlek som är en av InkyWings långa ord. Banden och bradsen är ur egen samling. Dragit chalksdynan runt kanterna och monterat på Bazzill.

image741

image742

Ann-Louice

Jag har stämplat en gris med hjärtballonger från Penny Black som jag färglagt med ProMarker och Prismacolor pennor. Blommorna är utstansade med Retro flower punchen och jag har monterat dem så att jag utnyttjar grenarna på det mönstrade pappret..

Jag har även dekorerat baksidan där jag använt en stämpel från InkyWings. Den är även den målad med ProMarker och Prismacolor pennor. Jag har sedan stansat ut den med en 1 1/2" cirkel stans och sedan har jag chalkat kanterna, ritat söm och skrivit mitt namn och datum.

104972-745

Och sist i raden - ett litet kärleksbrev! Det här motivet heter "Best Letter" och kommer från Penny Black. Även jag har målat med ProMarkers och Prismacolor-pennor. Runt ramen har jag fäst utstansade hjärtan.

Scrolla nu ner till föregående inlägg, där vi visar exempel på enkla hjärtekort.

HJÄRTLIGA hälsningar från oss i InkyWings Design Team!

Kommentarer
Postat av: petraso

beate dit kort är grymt läckert ... alla andras med men texten under wow vilken inspiration jag fick!!!

2008-01-20 @ 13:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback