Grattis gårdagens vinnare!

Bland gårdagens kommentarer har jag nu dragit 5 lyckliga vinnare av varsin förpackning Prima-blommor!

GRATTIS säger vi till:

Postat av: Carro

De genomskinliga lådorna med små fack från Clas Ohlson är kanon till det mesta smått. Man kan flytta "väggen" i sidled så man får olika stora fack. Smidiga att ha med sig när man ska på pysselträffar.

2008-jan-20 @ 15:36
URL:
http://camile.blogg.se/
 
Postat av: lenislenis

Mitt pysselrum är "mobilt" så jag får dra fram o tillbaka alla grejjer.
Till mina 30x30 papper har jag en stor förvaringsmapp med fack. Denna mapp står i en av kraftigt material "typ strandbag", och brevid har jag plats för övriga papper. Den är lätt att ta fram o ställa tillbaka.
På Biltema, fiskeavdelningen, har jag köpt en suveräään låda för brads o öljetter. Den har fasta väggar till facken (annars tycker jag öljetterna ramlar runt och hamnar i andra fack än de ska). Det finns 18 små och fyra lite större fack - på varje sida! Man kan alltså öppna lådan från båda sidor. Totalt finns det alltså 44 fack. Denna är nog mitt bästa köp någonsin!! Att den sen var billig gjorde ju inte saken sämre... ;-)

2008-jan-20 @ 16:00
URL: http://lenislenis.blogg.se/
 
Postat av: Petraso

hm tror att mitt inlägg fasnade i spamfiltret när jag la in mitt stökiga pyssel skrubb.... så stöckigt att datorn fick fnatt men kolla i min inlägglista i januari så ser ni mitt rum

2008-jan-20 @ 17:19
URL: http://petraso.blogspot.com/
 
Postat av: Tiagirl

Jag älskar min ToteAlly-väska, får plats m alla pennor och verktyg i den. För alla dekorationer(det allra mesta iaf!)slukar Panduros röda väska nästan rubbet(diecuts, band tex)!
Helt underbart att slippa alla(förvisso fina!!!)lådor med alla små plastfickor.
Har även Panduros rörliknande förvaring för smågrejer som brads, nitar, eyelets mm. Den förvarar jag i TA-väskan.
Så slutligen en förvaringsväska från Panduro där jag har mina papper. Så nu är jag redo att åka iväg och scrappa som jag gör ibland, jag kan även enkelt få med mig allt upp när ungarna inte vill vara nere med mig, så jag kan sitta i köket ist för arb.rummet.
Sen finns det ju olika askar(mest från Ikea)med kort som blivit över, kort som ska scrappas, alla stämplar, pärmar, fotoalbum, pennskrin, alla dubletter och extragrejer osv osv. Ett mindre kaos! :)

En kompis på scrapträffarna har istf min dyrare variant inhandlat på bla Claes Olsson: en slags fiskeverktygsväska som är nästan likadan som min ToteAlly men till bråkdelen av priset!!!
Hon har även en ursmidig sortimentslåda m handtag, nog också fiskeavdelningen tror jag.
12*12 papprena har hon dock inte hittat någon annan förvaring än den jag har då.

2008-jan-20 @ 18:37
URL: http://tiagirl.blogg.se/garden/

Postat av: Sussig

Min bästa förvaring är nog verktygsväskan från Clas Ohlson som jag köpt på rea för 98:-. I den rymms allt från pennor, saxar, lim, dekos mm.

2008-jan-20 @ 23:15

Ni e-mailar mig på företagsadressen och talar om att ni vunnit Prima-blommor i bloggen! GRATTIS!


Bekräftelser har nu gått ut till alla som beställt under födelsedagsveckan - har stått hela dagen idag och packat och bekräftat. ;-) TACK ALLA för ett trevligt kalas!  (har du inte fått bekräftelse så hör av dig!)

Nu återstår bara att dra en vinnare bland alla som beställt för över 200:- före frakt, jag återkommer i morgon med en vinnare av det härliga stämpelkitet! Liiiite spännande ska vi väl ha det?  Kanske just DU vinner?

Vi ska även kika över vinnare i vår lilla blogg-mara + se vad vi har för bidrag till tävlingen med kort i bloggens färger. Några fler spännande saker att vänta på alltså. Håll utkik här i morgon och på onsdag.

Kommentarer
Postat av: Petraso

Åhhhhhhhhh va kul!!!!Tack LISA!!!!

2008-01-21 @ 17:12:03
Postat av: Ethel

Grattis till Er som vann!!

Kram Ethel

2008-01-21 @ 19:35:39
Postat av: Carro

OJ! Jag vann ju!*mycket förvånad* Vad kul! *hoppar av glädje!
TACK LISA! =D

Postat av: babbalalla

Grattis alla vinnare samt "födelsedagsbarnet" en sista gång förstås! :)

2008-01-21 @ 23:18:40
URL: http://babbalalla.blogg.se
Postat av: Sussig

Jippie! Jag vann ju???
tusen tack Lisa! :)

2008-01-22 @ 00:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback