Enkla hjärtekort

image737

Beata

"Scrolls hearts" fra Penny Black er stemplet og embosset på hvit glossy og stiplet med StazOn i fargene Azure, Cherry Pink, Cactus Green og Sunflower Yellow. Montert på svart og rød Bazzil. QK hjerte.

image738
Chruss

Ett enkelt men stilrent hjärta från
Inkywings stämplat på vitt papper, en röd ''matta'' och vitt baskort. En liten nyckelcharms i ett fint band...nyckeln till mitt hjärta.

image740

Ann-Louice

Jag har stämplat lite lekfulla hjärtan från Inque Boutiques mini set Love Grows Mini med Adirondacks dyna Wild Plum. Sedan har jag färglagt dem med ProMarker pennor och skuggat med en lila Prismacolcor penna och luktfritt lösningsmedel. Därefter har jag ritat dit stjälkar och blad med en lila penna. Bokstäverna är utstansade med QK alfabetet Diesel.

104972-746

Ingrid

Här har jag stämplat Hjärteballong från Angi B/InkyWings och färglagt med Promarker-penna. Fäst på färdigt bakgrundspapper och sen på kortstomme av rött Bazill-papper. Lätt som en plätt!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hjärtefina kort allihop.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback