En sista födelsedagspresent!

Visst kan vi behöva fira liiiiite till... InkyWings fyller ju ändå år under hela Januari som jag brukar säga. ;-)


Jag avslutar kalaset för det här året genom att ge er en liten present, nämligen FRAKTFRITT från och med att du kan läsa detta fram till torsdagen den 31 januari kl. 23.59. Du måste dock komma ihåg att skriva erbjudandekoderna enl. nedan för att jag inte ska missa detta på din beställning!


Erbjudandet gäller för nya beställningar mellan 29 Januari och 31 Januari enl. ovan.
Erbjudandet gäller beställningar inom Sverige. (bor du utanför Sverige stryker vi HALVA portot!)
Erbjudandet gäller *ej* på beställningar som väger över 2kg och måste skickas med bussgods!
Erbjudandet gäller *ej* på personliga stämplar och förhandsbeställningar.


ERBJUDANDEKODER:

Inom Sverige skriver du:  FRAKTFRITT!
Utanför Sverige skriver du:  HALVAPORTOT!
(enkelt va?) ;-)


Justering av priserna kommer på din personliga bekräftelse!



Åh, jag fick precis in ett helt vrålhäftigt kort från Anna-Lena "Hönan". Hon har suttit och lekt med Grungeboard och stämplar från Tim Holtz och skapat detta läckra kort! Blir man inspirerad eller vad?
Ni hittar både Grungeboard och stämplarna i webshopen. :-)   TACK HÖNAN!!

image795



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback