BLOGG-mara

Tänkte vi kunde ha lite mer roligt över helgen och då passar det väl bra med utmaningar och fina priser??

Vill du vara med? Häng på - det är öppet för alla.

NÄR?  Från NU fram till söndag (20e) kväll kl. 21.00
VAR?  Vid ditt pysselbord! :-)
HUR? Stämpla enl. utmaningarna nedan och e-maila in dina bidrag!
VINSTER?  Självklart - Vi lottar ut ett presentkort på 100:- i varje utmaning PLUS att Design Teamet utser sin favorit som också vinner ett presentkort på 100:-.  Två vinnare per utmaning alltså!
KRAV: Det ska vara handstämplade kort och du får bara använda stämplar från företag som InkyWings säljer.

Du får bidra med max 1kort / utmaning.
Bidragen e-mailas  (ett e-mail / bidrag) till
[email protected]  och skall finnas inkomna före deadline!
Rubriken på varje e-mail måste vara utmaningens namn.
Glöm inte att skriva ditt eget namn och adress i varje e-mail!

BIDRAGEN MÅSTE MÄRKAS ENLIGT FÖLJANDE:
utm1-dittnamn.jpg 
Bidragen får inte vara större än 400 x 400 pxl och max 150 kb.

UTMANINGARNA:

Utmaning 1 =  "Ett hjärta rött"
Utmaning 2 =  "minst 3 knappar"
Utmaning 3 =  "något som värmer"

Fri tolkning - så länge "kraven" enl. ovan följs. ;-)

Alla bidrag kommer visas i bloggen i början av nästa vecka då vi även presenterar vinnarna i utmaningarna!

Kommentarer
Postat av: Petraso

Älskar crop och maror.... hoppas jag kan få lite tid för pyssel....

2008-01-19 @ 19:55:03
Postat av: Theresia

Precis vad jag behöver, min man jobbar natt och min dotter sover! Alltså ganska ensam med mina stämplar men nu är jag taggad!

Postat av: Lisa Nilsson

Mina bidrag är inskickade!

Kram från Lisa

2008-01-20 @ 15:38:19
URL: http://lisamattias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback