Äntligen FREDAG! (+vinnare från igår)

Ja men då var det Fredag igen då! Hoppas ni haft en bra vecka. Än är den dock inte riktigt slut utan vi här på kalaset hos InkyWings laddar för en härlig helg innan vi ätit tårta så magen står i 7 hörn. ;-)

TACK för alla kommentarer igår. Det verkar som det är vääääldigt mycket blommor och knappar och 3-D lack där ute i kortstugorna. Roligt. :-)


DAGENS UTLOTTNING:
Jag spann vidare lite på era favoritdekoratoiner och grävde i gömmorna här och till dagens utlottning har jag inte mindre än detta att lotta ut och det är FEM personer som vinner var sin påse knappar!
image735

För att ha chansen att vinna måste du kommentera DETTA inlägg senast kl. 23.59 ikväll. (idag alltså) OCH vi vill att du talar om för oss vilken som är din favorit-stämpeldyna! (eller om du har flera favoriter) Vilken använder du mest när du stämplar dina motiv alltså?!


Och så har vi så klart en vinnare från igår! :-)
Jag säger GRATTIS till följande inlägg:

Postat av: Elisa

Brads och Dimensional Magic! En liten blomma måste man också hava ibland!

2008-jan-17 @ 16:21
URL:
http://www.elwan.blogg.se/

E-maila mig på företagsadressen Elisa och tala om vilket av clearstamps seten du önskar!
 

Igår fick jag hem fina knappar och Chipboards från Creative Imaginations (Creative Café) som finns upplagda i webbutiken. Mer att dekorera med alltså! :-)

Har du inte varit runt i webbutiken på ett tag så ta en sväng - det finns en hel del smått och gott inlagt där + lite fynd i rea-hörnan. Har ett par leveranser till på ingång så mer kommer läggas ut inom kort!


Ni glömmer väl inte kort-tävlingen? Att skapa ett kort i bloggens färger?
Läs mer här, ni har till lördag kl. 18.00 på er. :-)

Kommentarer
Postat av: Petraso

Va kul att det är fler än jag som älskar Lack!
Knappar det gillar jag också!!!
Hoppas man kan ha turen!

2008-01-18 @ 10:27:52
Postat av: Petraso

Missade skriva dynan....Favis dyna... använder Memoris black till alla motiv jag målar gillar adonionlack dynor och framför allt brilliance dews drops... har nog nästan alla färgerna......

2008-01-18 @ 10:30:12
Postat av: eva

Hmm det med knappar har jag aldrig testa har sett andra som använder det och det blir snyggt måste nog ner och leta bland gömmorna få se om jag hittar några gamla knappar att testa med
Använder Memories black & chestnut till alla motiv som jag målar gillar den bäst

2008-01-18 @ 10:36:51
Postat av: Lena

Jag använder Memories black när jag målar med distresserna...

Postat av: Cathrin

Hej hopp! Jag använder Versa finer till mina stämplade motiv,bra och räcker läääänge. Knappar är en kul dekoration.Kram

2008-01-18 @ 11:45:13
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: Zarah

Jag älskar mina VersaFine! *nickar förälskat*

2008-01-18 @ 12:10:55
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Myamia

Staz on höll jag fast vid läng, men hittade memories svarta sedan. Staz on använder jag när jag scrappar. När jag stämplar medrubberstamps för färgläggning stämplarjag med min memories!

2008-01-18 @ 13:41:24
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: Lisa Nilsson (lisamattias)

Jag använder nästan uteslutande Versafine just nu, eftersom jag målar motiven efteråt!
Och så hoppas jag att du fått mitt bidrag till tävlingen?

Kram från Lisa

2008-01-18 @ 14:11:05
URL: http://lisamattias.blogg.se
Postat av: Susanne

Jag använder mig också mest av Versafine + VersaMark - grymt bra med refillflaskor till alla färger!
Jag har precis upptäckt att knappar är en mycket fiffig dekoration på kort och knapparna i inlägget hade fina färger!
Lisa: kanske något du börjar sälja i web-butiken?
/Susanne

2008-01-18 @ 14:41:52
Postat av: Elisa

Mest använder jag nog Distresserna, de är underbara!
Och tack, slumpen, som gjorde att jag vann clearstampsen... --glad!

2008-01-18 @ 15:43:44
URL: http://www.elwan.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

De motiv som jag färglägger
distress el, akvarell med. Då använder jag VersaColor svart (klibbar bra)emossar nästan alltid motivet för då går färgläggningen lättare.
Motiv som bara stämplas rakt på typ grattis texter små blommor mm, då är det Adirondack "Regnbågsdynan"
är helt underbar motivet blir lite levande på nåt sätt.

2008-01-18 @ 18:03:30
URL: http://annsofies.blogg.se
Postat av: Maria Boberg-Andersson

När jag stämplar använder jag mest Memories Dye inkpad black annars är det Versa color i alla möjliga färger när jag embossar. Just nu är brun en spännande färg att stämpla i tycker jag.
Just nu är det distressmålning som gäller. Det är så kul!
Maria

2008-01-18 @ 18:38:29
Postat av: Tilda

Mina favvodyner är brilliance dew drop, versa´n och distress. Var dyna har sin goda egenskap :)

2008-01-18 @ 19:00:50
Postat av: Sussig

Jag använder Versa finer till mina stämplade motiv, brilliance dew drop när jag vill ha andra färger och inte ska färglägga motivet.

2008-01-18 @ 19:33:13
Postat av: Agnes Annerbrink

Memories black
använder jag mest..kram Agnes

2008-01-18 @ 22:53:10
Postat av: Carro

Mina favvisar är Brilliancedynorna, svart och brunt.
Nu ska jag göra ett bröllopskort tills imorgon för då ska vi på bröllop. =)

2008-01-18 @ 23:07:18
URL: http://camile.blogg.se
Postat av: Lintis

Den svarta Memoriesdynan är min trotjänare.

2008-01-18 @ 23:28:56
Postat av: babbalalla

Jag har en svart versafine dyna tror jag den heter (har inte lärt mig alla namn än och nu hinner jag inte gå och kolla...)

Ha en god natt! :)

2008-01-18 @ 23:58:16
URL: http://babbalalla.blogg.se
Postat av: lenislenis

Jag måste säga att jag tycker detta med dynor är svååårt. Djunglen är alldeles för stor. Jag embossar mkt och använder då versa fine som man ju kan ha i många olika fäger då den ju är billig. Jag skulle dock vilja lära mig meeer om olika dynor och dess egenskaper!

2008-01-19 @ 00:20:06
URL: http://lenislenis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback