Teknik och idolkort

Ni har väl inte missat att vi har ett stämpelforum som heter Stämpelsnack - där tipsar vi varandra om det mesta i hobbyn, tävlingar, tekniktips, swappar m m. Välkommen in DU också!

Vi har bl a testat servettestämpling. Jag har på nedan kort stämplat med adirondack pesto på det understa lagret av en servette. Skrynklade ihop servetten och tog sedan en vit bit cardstock och smetade lim på denna. Satte dit servettebiten lite småslarvigt så att skrynklorna syntes. Jag använder fastik gummiklister men det går bra med decoupagelim eller annat lim. Monterade kortet på en grön fotomatta. Ett band och ett sk skelettlöv monterades på vänster sida och sedan grön kortstomme.
Prova ni också - det var kul!

image836
Stämpeln från InkyWings!

Grungeboarden är verkligen kul att jobba med!
På kortet nedan har jag stämplat 'Future Rock Star' och embossat i guld.
Stämpeln kommer från Inque Boutique som säljs hos InkyWings. De tre pilarna är cuttlebugdies och det är den släta varianten av grungeboard som jag sedan embossat i guld.
Kul stämpel för den som känner nån som testar till Idol eller Melodifestivalen eller är en hejare på karaoke!

image837

Ha en fortsatt trevlig helg!
Chruss

Kommentarer
Postat av: petraso

snyggt som tusan!!!!

2008-02-17 @ 14:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback