Ny härlig Gäst-LO.

Hoppas ni hänger med och blir inspirerade att använda lite stämplar på era LO nu!
MissMian som är februari och mars månads gäst-DT-medlem har skapat ytterligare en härlig LO med hjälp av InkyWings scrapstämplar.

image826

Här har jag använt clearstamps till ordet bästa, ordet viktigt och till datumrutan. Datumrutan är egentligen scrapgångjärn (7811C) men jag tyckte att den var så perfekt att skriva i datumet i. Sedan har jag använt vanlig stämpel till journalingrutan (långa hakrader 7614i) och sedan har jag stämplat dit ett par småsnurklor (7314F). Gillar verkligen de där små snurklorna, man kan sätta dem nästan var som helst och de passar in!

Kommentarer
Postat av: Theresia

Men så läckert ursnygg LO!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback