Glöm inte att scrappa om dig själv!

Vår gäst-DT Marie (MissMian) har gjort en LO om sig själv, och det hoppas jag ni alla tar som en påminnelse till er själva att ni ska göra detsamma! Tänk på att dom som troligen tittar i albumen om måååånga år framåt är era barn och kanske barn-barnen, och dom kommer vara väldigt nyfikna på att få veta mer om just ER och vad ni hade för er när dom var små! :-)  Jag lovar!!!

image844 
 

Tidningen Scrapbooking mm hade för ett tag sedan en BOM utmaning om att scrappa sig själv Just nu och en Jag om tio år. Jag har länge tänkt att göra de sidorna men det är konstigt hur det är med BOM LO's, de blir inte av. Men nu så! I alla fall den ena. Har planer hur den andra kommer se ut också.   Clearstämpeln Just Nu var verkligen som skapad för den LO'n! Och titta noga på utropstecknet (finns under scrapstämplar) så ser ni att det är som tre "hack" i den på sidan. Såna små detaljer gillar verkligen jag!   Sedan använde jag en clearstamp till journalingslistan som jag fyllde i med olika saker som gäller för mig just nu.  




image847



På den härLO'n har jag av gummistämplarna använt "Långa hakrader" till journalingen och "En fångad sekund från livet" som dekoration. Tycker verkligen att det är passande ord eftersom det ÄR svårt att fånga de där speciella sekunderna med kameran ibland och ibland så lyckas man så bra! Sedan har jag använt en clearstamp "Notera" på flera ställen på LO'n för att förstärka att det ÄR en viktig händelse att Smilla försöker krypa!

Ha en skön vecka! /MissMian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback