Completely loved

Jeg har laget et lite vintage kort hvor jeg har lekt litt med Grungeboard fra Tim Holtz :-)

image833


Grungeboard er en kjekk ting å jobbe med :-) Den går bra å stanse i Cuttlebuggen, er greit å male, krakelere, embosse og mye mer. Samt er den ganske sterk og elastisk så det er mulig å strekke den og plassere akkurat som ønskelig. Produktet er hovedsakelig beregnet for oss kortmakere da det ikke er syrefritt :-)

Her har jeg brukt Grungeboard swirl som jeg har malt med Distress crackle paint i fargen Vintage Photo (begge to kan kjøpes hos InkyWings). Den er festet med 3D puter!
Jeg har drysset embossingpulver i fargen kobber rundt bildet for å lage en rammeefekt. Det samme embossingpulveret er brukt på swirlen :-).
"Loved" tekststempel kommer fra Autumn Leaves. De hvite swirlene er rub-ons.

Som hovedmotivet har jeg brukt et bilde av mine besteforeldre da de giftet seg i 1933 :-).

Ha en kreativ dag!!

Beata

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Åhhh såå fint !!! görläckert !!

Postat av: Ingela

Ett fantastiskt fint kort. Gammaldags charm och spets och bara härligt!

2008-02-15 @ 18:03:16
Postat av: Elisa

Precis sånt här gillar jag... Färger, motiv, vintage-stuk!

2008-02-16 @ 11:04:05
URL: http://www.elwan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback