En sockerbagare...

God kväll på er alla!

Ligger ni fortfarande i juldvala eller har ni som jag varit och jobbat idag? Som fattig student får man passa på när alla andra vill vara lediga :-) Jag hoppas i alla fall att ni haft en riktigt skön julhelg och att nnästa år ska bjuda på många spännande och trevliga händelser.

Själv har jag inte hunnit framkalla några riktigt juliga foton än men bjuder på en Lo från pepparkaksbaket. Emma fick låna en riktig kockmössa i år och såg ut som en riktig sockerbagare.





Som de flesta mina Lo'er är denna gjord i formatet 8x8. Som bakgrund har jag använt mig av mitt absoluta favoritpapper, baksidan av Primas India Sea från serien Lucid. Faktiskt är det så att jag ofta faller för baksidor ;-) Det röda papperet med vita prickar finns på baksidan av making memories Falala - Skinny Stripe. Båda papperen finns i butiken. Jag har distressat papperna med edge scraper och fluid chalk och förstärkt de olika papperslagren och fotot med vit cardstock. Som dekoration har jag använt vit punchinella, journalingsspot från K&Co (som finns i massor av härliga varianter), pärlfloss, vita blommor från Petaloo, öljetter, floss samt metalldekorationen Star Filigree. Slutligen har jag använt making memories Tiny Alpha för att skriva min titel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback