Nyheter v.34

Skolstarten närmar sig med stormsteg. För vissa av er kanske den redan är avklarad, men här är det en vecka kvar och då börjar äntligen livet hitta tillbaka till vissa rutiner igen. :-)   Sommaren har varit härlig även om den kunde ha varit liiiiite längre kanske. Just nu känns hösten väldigt nära när regnet vräker ner utanför fönstret.   

Vad passar bättre än lite pyssel när vädret inte inbjuder till att gå ut? :-) Ni som har registrerat er för nyhetsbrevet fick mitt lilla snabbmail före helgen om alla nya varor och för den som inte hunnit vara förbi butiken på en shoppingrunda så är det inte försent ännu. Jag har sett till att fylla på rejält med dom oerhört populära metalldekorationerna mm som man kan placera i mitten av blommor för att få en läcker lager-effekt med lite "bling-känsla".  

 

  Du har väl inte missat att vi fått in Adirondacks pigment-dynor i sortimentet? Otroligt färgrika och passar perfekt till tekniker där du behöver gott om färg och ett bläck som torkar långsamt!  Vi har Earthtones och Brights hemma +svart och vit. (ej lights färger)




För dig som letar efter långa stansplattor till Sizzix, BigShot, BigKick eller Cuttlebug så har jag nu några i lager! Dels den tjocka plattan för att bygga upp och sedan akrylplattorna som man stansar mot. Notera dock att för att kunna stansa dies som QK och liknande (tunna), så behöver du bygga upp plattformen ytterligare. En eller två college-blocks-baksidor är lagom i tjocklek - testa dig fram så det inte blir för tjockt!! Plattorna är från Sizzix och passar i första hand deras maskiner, men dom fungerar även i Cuttlebug.
 



Om två veckor är det invigning här i lagret och det kommer bli fina erbjudanden och självklart fika för den som tittar förbi här.  Vilka erbjudandena är kommer jag släppa i ett nyhetsbrev i början av nästa vecka och då hittar ni även vilka erbjudanden som gäller för webbutiken. Självklart kommer allt detta även upp i butiken + i bloggen. För dig som kommer förbi lagret så kan jag även hinta om att det finns en rejäl fyndhörna!  

Påfyllning och nya set från Inque Boutiques härliga stämplar skall vara på väg hem. Jag har tyvärr ingen info om exakt när men förhoppningsvis inom ett par veckor. Kanske hinner dom hem till invigningen?  

Ska du till scrapträffen i Örebro den 6e September? Förbeställ gärna om det är något speciellt du vill handla från InkyWings för jag kommer inte kunna ta med mig allt. :-)  Jag kommer alltså finnas på plats med delar av lagret under hela dagen.  

Vill du ha InkyWings nyhetsbrev? Maila till  inkywings[snabelA]inkywings.com  och skriv Nyhetsbrev JA TACK i ämnesraden. Viktigt: tala om vilken mailadress du vill registrera!

/Lisa  - som nu ska fortsätta värma sig med en kopp te! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback