Hei :)

Tenkte jeg skulle skrive noen ord om meg selv,og gjøre meg litt kjent ;)

Jeg er Maya og utrolig stolt over å være med i Design Teamet til InkyWings!
Kommer fra Norge,nærmere bestemt ifra Gausdal (Ikke langt fra Lillehammer :) )
Her bor jeg sammen med Morten og våre tre hunder,Nudy,Orin og Boss.

Begynte med kortlaging i mars/april 2007 og er totalt hektet!!
Det er såå mye å prøve,teste ut og så mye moro en kan lage :)
Jeg vet ikke om jeg har noen bestemt stil,men lager det som faller meg inn der og da.

Gleder meg til å ta fatt på DT-oppdrag og håper jeg kan være til inspirasjon for dere der ute :)

Ha en flotters helg,alle sammen


Kommentarer
Postat av: Wildärtan

Supersnygga kort gör du, syns jeg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback