Har du sett vad jag smygit in i butiken?

En chans att förhandsbeställa några av InkyWings nya stämplar till ett lite lägre pris!  Japp, så är det minsann! :-)

Här kommer en liten hint om vad det är för något:


Förhandsbeställ NU och se till att pengarna finns reggade på mitt BG senast den 29e augusti så är priset 250:- för alla 24 stämplarna! När stämplarna släpps den 30e augusti kommer priset vara 300:-.
Dom har legat på spånstadiet en stund i sommar men nu är det dags! Stämplarna släpps lagom till invigningen av InkyWings nya lager, men du kan som sagt förhandsbeställa dom redan NU!  Du hittar dom i butiken under "Nyaste varorna". :-) 

Lagom till invigningen kommer det även att släppas lite andra nya stämplar samt att angi-B-stämplarna från förra hösten nu ser dagens ljus "på riktigt". Blev verkligen i sista minuten förra hösten då jag fick hem plåtarna så sent. Några av dom planerade nya stämplarna håller jag lite på och släpper på mässan i Partille! :-)

Stämpla lugnt!
Lisa

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Fina - kommer du att släppa dom som "singlar" också? Jag är inte intresserad av riktigt alla ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback