Dom första lådorna har letat sig hem.

Idag fick jag en liten leverans med nya saker / påfyllning av lagret. Förhoppningsvis skall det bli många fler lådor innan hösten är till ända och jag hoppas ni hänger kvar och håller utkik! :-)

Sitter samtidigt och planerar nya stämplar inför hösten. En del kommer släppas vid invigningen men några sparar jag nog och släpper på mässan i Partille senare i höst. :-)  Några som ni fick se en snabb glimt av redan förra hösten på Karlstadsmässan kommer nu "på riktigt". Det är höst och halloween-stämplar från Angi-B-linjen som jag köpte upp förra året. Tyvärr kom plåtarna så sent så det knappt fanns tid att pressa upp innan halloween var över. :-(  Men nu snart dyker dom upp i katalogen och dom är precis lika härliga som alla andra motiv från Angi.

I övrigt kommer det dyka upp lite mer journalingstämplar, biljettstämplar och stämplar från en helt ny designer! Nu är dom äntligen på G - dom som inte hann fram till Leksandsmässan. :-) Jag tror även Elisa sitter och spånar en del inför hösten på nya collage-motiv så har ni några önskemål föreslår jag att ni slänger in en kommentar här i bloggen. Jag TROR bestämt Elisa pratade något om att ordna en liten tävling här i bloggen för er där ni kan önska på nya collage-motiv i hennes stil. Varför inte ta chansen att kanske vinna lite stämplar med en kommentar? (OBS! Tävlingen kommer Elisa lägga ut och det är i *hennes* inlägg ni måste kommentera för att vinna! Håll ögonen på bloggen så du inte missar chansen!)

Nyheterna är uppladdade i butiken under "Nyaste varorna" så spring genast dit så du inte missar godbitarna! :-)

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Spännande höst låter det som!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback