Bra-att-ha

Jag byter väskor rätt ofta, har tre som får turas om att följa med dit jag går. Men jag brukar glömma ta med sånt som är braåhamé om jag inte har en uppsättning i varje väska... Då behöver jag bara komma ihåg plånboken och nycklarna! Nu har jag gjort en liten anteckningsbok till den tredje väskan så utrustningen är komplett! Så bra när man behöver en liten lapp att skriva upp en adress, telefonnummer eller nåt annat.
Jag har använt mig av BIA:n och mönstrat papper, samma på fram- och baksidan. Inuti är det papper från en stor bunt memopapper från billiga butiken.
Stämplarna jag har använt är
Flicka och Fylld krona -8030C. Textstämplarna är från InkyWings set med scrapstämplar i clear. Övriga stämplar också clear. Alla stämplade med distresser. En remsa papper i stället för plastremsan till Dymon - anteckningar - drog över med chalk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback